هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

مسئول روابط بین الملل فدراسیون بسکتبال و محمد یوسف وند بازیکن تیم ملی جوانان مدعی هستند که هنوز شانس حضور این بازیکن در کمپ بسکتبال بدون مرز در آمریکا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کمپ تمرینی بسکتبال بدون مرز همزمان با تعطیلات ALL-Star لیگ بسکتبال NBA در شهر نیویورک برگزار می شود. به این ترتیب تنها یک هفته تا برگزاری کمپ مزبور فرصت باقی است اما در همین مدت کوتاه هم هنوز محمد یوسف وند بازیکن تیم ملی جوانان 2014 و صادق قنبری مسئول روابط بین الملل فدراسیون بسکتبال امیدوار به رفتن این بازیکن هستند.

یکی از مشکلات یوسف وند برای اعزام به آمریکا این است که اقدامات مربوط به دریافت ویزای وی از سوی فدراسیون بسیار دیر انجام شد و به همین دلیل احتمال خوبی هم وجود دارد که یوسف وند شانس حضور در کمپ معتبر بسکتبال بدون مرز را از دست بدهد.

تفاوت کمپ امسال با سال های گذشته در این است که به صورت متمرکز و با همکاری فیبا و NBA برگزار می شود، به این ترتیب شانس دیده شدن بازیکنان از سوی ایجنت های NBA، لیگ کالج های آمریکا و حتی اروپا وجود دارد.

یوسف وند با اشاره به این موضوع می گوید: "این کمپ می تواند سکوی پرش خوبی برای من باشد. فرصتی است که تقریبا برای هیچ بازیکنی پیش نمی آید."

هنوز شانس رفتن وجود دارد

یوسف وند که سال قبل به همراه 3 بازیکن دیگر تیم ملی جوانان ایران در کمپ بسکتبال بدون مرز آسیا شرکت کرده بود به واسطه کسب عنوان MVP (با ارزشترین بازیکن) کمپ آسیا راه خود را به کمپ تمرینی امسال باز کرد.

بازیکن 208 سانتی متری هفت الماس قزوین که از اولین مصاحبه های خود تاکید داشت هدف رسیدن به لیگ NBA را دنبال می کند هنوز هم نا امید نیست اما از تعلل در انجام کارهای اعزام خود خبر دارد و می گوید:" هنوز هم شانس رفتنم وجود دارد و صادق قنبری پی گیر کارها است. نمی دانم اشکال از کجا بوده است. امیدوارم که از طرف فدراسیون ایران نبوده باشد و جریان به برگزار کنندگان برگردد. اگر شرایط اعزامم فراهم نشود که ضربه آن را من می خورم چون با حضور تمام ایجنت ها فرصت خوبی برایم بود."

قنبری: دعوتنامه اصلی دیر آمد


صادق قنبری مسئول روابط بین الملل فدراسیون هم که متهم به کم کاری در این زمینه شده است، توضیح می دهد:" یک دعوتنامه کلی که قبل از ماه ژانویه آمده بود اما دعوتنامه اصلی که باید از وزارت امور خارجه آمریکا می رسید روز 26 ژانویه برای ما ارسال شد که به همین دلیل با مشکل وقت مواجه شدیم. "

قنبری تاکید می کند که برای به نتیجه رسیدن از طریق سفارت ارمنستان و دوبی اقدام کرده اند و از طرف مسئولان کمپ نیز رایزنی می شود که با اعمال نفوذ شرایط رفتن یوسف وند به آمریکا فراهم شود. 

قنبری که تعلل فدراسیون را در پاسخ ایمیل های کمپ بدون مرز نمی پذیرد، می گوید:" تمام ایمیل ها و اسناد اقدامات ما موجود است."

گفتنی است هر چند دعوتنامه اصلی مورد نظر فدراسیون در اواخر ماه ژانویه سال جاری میلادی ارسال شده است اما شنیده می شود بدون این دعوتنامه هم امکان انجام اقدامات اولیه برای اعزام یوسف وند وجود داشته است که این کار از سوی فدراسیون بسکتبال انجام نشده است.




برچسب‌ها: تیمهای ملی ,
[ چهار شنبه 22 بهمن 1393 ] [ 14:57 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 178453
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar